Dag 20

28 mei 2016 - Santa Monica, California, Verenigde Staten

Helaas de laatste dag van deze vakantie.
Omdat het kan, zijn we vandaag nog even door de Hollywood Hills gereden en over Hollywood Boulevard.
Daarna weer doorgereden naar de Santa Monica Pier, waar we eigenlijk op wilden lopen en naar het pretpark wilden gaan, maar toen we er eenmaal waren, was het zo druk, dat we hebben besloten om naar Venice Beach te lopen.
Het was een lekker half uurtje wandelen langs het strand naar Venice Beach, dat bekent staat om zijn straat artiesten en "Muscle Beach".
Toen we in Venice Beach waren, liepen we even over de boulevard waar we ineens twee bekende gezichten zagen.
Het waren Fahrid en Tessa, die we uit Tiel kennen!!!!!
Out of all the places en the world, moeten we ze hier, aan de andere kant van de wereld, tegen komen. Echt heeeeel bizar!
Daarna zijn we weer terug gelopen naar de
Santa Monica Pier en naar de auto en zijn terug gereden naar het hotel om ons voor te bereiden (inpakken, boarding passes printen en nog ff chillen) op de terug vlucht.
Dit is ons laatste blog.
Het was (eigenlijk is) een fantastische vakantie.
Echt een "once in a lifetime" gebeurtenis, waar we nog lang en met veel plezier op kunnen terug kijken.
Tot in Nederland en bedankt voor alle comments en voor het lezen van onze blogs.
Liefs Gabor en Rianne

1. Mirjam:
    29 mei 2016
    Doe voorzichtig op de terugweg naar ons kikkerlandje. Na zo'n avontuur zullen we blij zijn jullie weer te mogen zien. Dank jullie zeer zeer hartelijk voor die prachtige verslagen zodat we toch met jullie mee mochten naar dat grote land. Welkom strakjes weer thuis.
  2. Pa/mavo:
    29 mei 2016
    Een goede terugreis en bedankt voor de mooie verhalen, foto's en video's.
    We hebben er van genoten
  3. Ron:
    29 mei 2016
    Ja, de cirkel is rond op de kaart. Wat hebben jullie veel gezien en wij meegenoten via de blogs. Nu een goede reis naar huis en kan het nagenieten beginnen.
  4. Ron:
    29 mei 2016
    Ja, de cirkel is weer rond op de kaart. Wat hebben jullie veel gezien en gedaan en wat hebben wij via de blogs en de foto's meegenoten. Goede reis naar huis met herinneringen die blijven!
  5. Ron:
    29 mei 2016
    Wat een mooie reis. Om nooit meer te vergeten. Bedankt dat we mochten mee mochten genieten.
  6. Marja:
    29 mei 2016
    Goede reis terug. Leuk om vanuit de verte mee te krijgen hoe jullie genieten
  7. Erika:
    30 mei 2016
    Inmiddels terug! Maar super leuk om alles mee gelezen te hebben... Geweldig he... Heel lang van nagenieten nu!!! En uh.. Sterkte met de jetlag