Dag 17

25 mei 2016 - San Simeon, California, Verenigde Staten

Vandaag een beetje uitgeslapen tot 8:30, ontbeten en daarna de auto gepakt om de iconische "17 Mile Drive" te gaan rijden.
Op deze "17 Mile Drive" hebben we meerdere mooie plekken gezien waaronder 1 met "The Ghost Tree", die Alfred Hithcock in "Vertigo" heeft gebruikt.
Daarna verder gereden over de Costal Highway 1, die dit keer echt een supermooie rit was met supermooie uitzichtpunten, baaien, stranden en kliffen.
Toen we een keer een stop hebben gedaan, waren daar allemaal eekhoortjes, die uit je handen aten. Dat vond Rianne natuurlijk echt helemaal geweldig en heeft met liefde haar laatste stukje kaasbrood uitgedeeld.
Bijna bij San Simeon aangekomen zagen we nog het "Sea Elephant blanket" liggen wat een strandje is waar, zoals het ook al is aangegeven, het hele strand vol ligt met zee-olifanten.
Eenmaal aangekomen jn San Simeon zijn we gaan eten bij "Main Street Grill" in een stadje verderop en daarna van een mooie sunset genoten op het strandje wat voor het hotel ligt.