Dag 15

23 mei 2016 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Beetje uitgeslapen en daarna om een uur of 9:00 hebben we de auto gepakt om een rondje San Francisco te gaan rijden.
We zijn eerst over de Golden Gate Bridge gereden waardoor we aankwamen in een klein plaatje genaamd: Sausalito, waar we een kopje koffie hebben gedronken met een geweldig uitzicht over San Francisco en Alcatraz.
Daarna weer terug gereden en zijn we naar Fisherman's Wharf gegaan, waar we lekker overheen zijn gelopen naar Pier 39, waar de zeeleeuwen aan het zonnen waren.
Na Fisherman's Wharf zijn we over het kronkeligste weggetje van San Francisco gereden, genaamd Lombard Street.
Doorgereden door San Francisco, met zijn vele ontzettend steile wegen en grote afdalingen en onderweg veel leuke, verschillend gekleurde huisjes gezien in de stijl van Full House.
Nog even Twin Peaks aangedaan, waar we nogmaals, alleen dit keer van grote hoogte, een schitterend uitzicht hadden over San Francisco.
'S avonds weer een keer lekker gegeten bij Panda Express, waarna we "The Nice Guys" hebben gezien in de bioscoop.

1. Paul:
    24 mei 2016
    Loempia's op maandag? :o
  2. Erika:
    25 mei 2016
    Weer ff bijgelezen! Leuk hoor!! Geniet van jullie verhalen. Wat gaat t snel he!! Lekker van genieten nog ff xx