Dag 7

15 mei 2016 - LAKE POWELL, Verenigde Staten

Omdat het gisteren regende zijn we vandaag vroeg vertrokken om de "Rim Hike" gaan wandelen.
Deze hike bracht ons langs de South Rim van de Grand Canyon.
Wat een uitzicht!!!!!! De tocht die eigenlijk een uur zou duren, werd uiteindelijke het dubbele door de vele "Scenic Views" en de daarbij behorende fotomomenten.
Na de wandeling de auto gepakt en langs de South Rim naar Lake Powell gereden.
Ook hierbij duurde de rit langer als geplanned door nog een aantal mooie uitkijkpunten over de Grand Canyon.
Vlakbij Lake Powell zijn we nog even uitgestapt om de iconische Horseshoebend te bewonderen.
Het hotel ligt aan Lake Powell, waardoor we wederom een prachtige plek hebben.

1. Ron:
    16 mei 2016
    Wat indrukwekkend allemaa! Die grootsheid van de GC kun je je van te voren niet voorstellen denk ik. Dat moet je met eigen ogen zien! Fantastisch die helicoptervlucht!!
    XX
  2. Ron:
    17 mei 2016
    Wauw!!!!!!!
  3. Ron:
    Wat een reis maken jullie. Wat een mooie foto's