Dag 3

11 mei 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vroeg weer opgestaan en weer lekker ontbeten waarna we een nieuwe lens voor mijn digitale camera hebben gehaald.
Daarna zijn we doorgereden naar Warner Brothers waar we de Tour hebben gedaan die ons bracht bij de huizen van de Gillmore Girls, The Big Bang Theory, Pretty Little Liars en nog veel meer series. Tevens hebben een aantal sound studios bekeken waaronder de set van "Mom" en "Supergirl".
Ook een tentoonstelling van Harry Potter en een verzameling van de echte Batmobiels.
Weer de auto gepakt en zijn toen, op aanraden van de verkoopster van mijn cameralens, naar het Lake Hollywood Park gereden, waar we een perfect zicht hadden op de Hollywood letters.
Na een slingerende weg terug door de Hollywood Hills, zijn we naar "The Grove" gereden.
Een heel erg mooi stukje LA, waar een typische jaren 50 sfeer hangt. Daar zijn we naar de bioscoop geweest waar we "Keanu" hebben gezien.
Geen hoogstaande film, maar wel van Warner Brothers en opgenomen in LA, waardoor we een aantal dingen herkende in de film.
Toen zijn we naar Farmers Market gelopen, om een lekker hapje chinees te eten, bij 1 van de vele eethuisjes die daar zich bevinden.
Farmers Market kan je vergelijken met een overdekte markt waar vers fruit, vlees, vis, snoep en nog veel meer te koop waren.
Eenmaal weer buiten was "The Grove" mooi verlicht waardoor het een nog grotere sfeer en indruk op ons heeft achtergelaten.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Mirjam:
    13 mei 2016
    Alles wat je ooit eens op tv hebt gezien mogen jullie nu met eigen ogen bekijken. Jaloers
  2. Elise:
    13 mei 2016
    Wauwwww super zeg
  3. Bart:
    14 mei 2016
    Waren jullie op set van big bang enzo? Supervet!