Dag 4

12 mei 2016 - Palm Springs, California, Verenigde Staten

Na een korte rit, met een tussenstopje bij "Big Boy", kwamen we aan bij Palm Springs.
Elke 5 minuten zagen we de temperatuur oplopen met 1 graad tot een lekkere 38 graden.
We zijn toen bij het hotel lekker in het zwembad gaan liggen en aan de praat geraakt met een heel vriendelijk ander stelletje, die ons een goede tip gaven.
De Buzz bus.. Een gratis bus die je naar downtown brengt.
Deze bus hebben we dan ook gepakt en eenmaal in downtown hebben we ff rondgelopen en wat gegeten.
Op Donderdag is er altijd van 18:00 tot 22:30 een Palm Springs Village Fest.
1 van de straten wordt afgesloten en aan weerzijde kwamen allemaal kraampjes te staan waar ze eten en zelfgemaakte prullaria verkochten, muziek wordt gemaakt en nog veel meer.

1. Ron:
    13 mei 2016
    Geweldig om jullie reis mee te beleven, klinkt allemaal super chill! Genieten!! Xx
  2. Mirjam:
    Super leuk om jullie zo te mogen volgen. Jullie genieten ervan. Toppertje.
  3. Elise:
    13 mei 2016
    Hey hallootjes wat leuk om jullie te volgen.Fijn om te lezen dat het zo leuk is.En tof zo'n straatfeest.Kijk nu al uit naar het volgende verhaal