Dag 5

13 mei 2016 - Flagstaff, Arizona, Verenigde Staten

Vroeg vertokken richting Flagstaff.
Door Joshua Tree National Park gereden, wat een supermooie route was die bezaaid waren met, je raadt het al, Joshua trees en rotsen.
Volgende deel van de route werd gekenmerkt door lange eindeloze wegen en woestijnachtige omgeving.
De temperatuur tikte hier de 40 graden aan, dat toen we even een break namen, Rianne nog geen 5 seconden op haar ballerina's, op het asfalt kon staan.
Tevens was het zo stil dat je een speld kon horen vallen.
Toen we verder reden, werden we verrast door het oversteken van een coyote.
Een paar liter water verder, kwamen we aan in Kingman waar we een stukje van de historische route 66 hebben gereden. De route voldoet precies aan het Amerikaanse plaatje inclusief farms en ranches, verlaten tankstions en motels.
Vervolgens doorgereden richting het hotel, waar het landschap langzaam veranderde in bossen en in de verte bergen met besneeuwde toppen. We hebben gegeten bij Denny's, jawel: biefstuk, vis en broccoli.... En ja ook friet natuurlijk...

1. PaVo:
    14 mei 2016
    Leuk dat jullie toch een reislog maken. Al veel gezien en gegeten. Lust je wel broccoli?
    Hoe veel rijden is naar Flagstaff. Graag in km.
    MaPa
  2. Ron:
    14 mei 2016
    Dag 5 al weer! En wat een mooie indrukken zullen jullie opdoen. Al veel foto's gemaakt?
    Met de vitamientjes gaat het ook goed
    Xx
  3. Bart:
    14 mei 2016
    Goed zo, braaf je groennies op-eton!!
    Hoe lang hebben jullie moeten rijden?
    Eindeloze wegen die veranderen in bosrijk gebied, dat zal een trip geweest zijn... :D!
  4. Jolanda:
    14 mei 2016
    Net even ingehaald voor 5 dagen en vanaf nu bij blijven!! Veel plezier samen en doe voorzichtig!
  5. Gabor en Rianne:
    14 mei 2016
    @MaPa: brocolli is niet mijn favo groente, maar ik list het wel .
    @Bart en MaPa: Er zit ook een kaartje bij deze reislog, waar je precies kunt zien wat we al hebben gereden en hoever we nog
    moeten.
    @Dicky: We hebben zeker al veel foto's gemaakt
  6. Marja:
    14 mei 2016
    Leuk zo'n reisblog, kunnen we op afstand een beetje meegenieten.
    Veel plezier nog .
  7. Jolanda:
    14 mei 2016
    Floris wil weten of het een V8 is?? Hij is jaloers!!!
  8. Gabor en Rianne:
    16 mei 2016
    @Floris, het is helaas geen v8, het is een 2016 Ford Mustang Cabrio, 2.3 liter ecoboost, maar desalniettemin een supervette auto!!!!